lördag 8 juni 2013

Bröllopsmarsch från Delsbo.....

Hej hopp och GRATTIS till Herr och fru O'Neill!!!!
Tänkte mig ett kort och litet glädjeinlägg så här på Lördagskvällen då det firas för fullt på Drottningholm, att prinsessan Madeleine och hennes kärlek har ingått äktenskap!
Visst är kärlek fantastiskt! jag hoppas med hela mitt hjärta att alla, verkligen alla, får uppleva det i sina liv. Och eftersom vi då matas av bröllopsbilder idag så tänkte jag inte vara sämre. Jag letade upp våra bilder. Min älskade själsfrände, Jens, och jag hade den 15 maj varit gifta i 9 år. Så nästa år blir det lite extra firande.. få se vad vi kan hitta på då. Håll till godo med lite bilder som får låta kärleken tala ! puss och kram till er därute!
Brudmarsch från Delsbo

Herr och Fru

Buketten bunden av Stationen Blommor i Hestra.


3 kommentarer:

  1. Tusen kramar till dej med kära vän!!!
    Så härliga bilder från ert bröllop!
    Jag har också sett bröllopet mellan Madde och Chris idag...visst var det vackert!!
    Och vi har haft en toppen kväll på kryssningen i vår skärgård idag...sol och ganska varmt...och god mat;))
    Ha det gott!!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Å du vackra kvinna, vilka vackra bilder du visar, så vackert.

    Önskar dig en härlig underbar dag saknar dig i massor och längtar tills vi kan ses igen;)
    Puss puss
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera